به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، ۲۴ آبان ماه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد. طی آن ۴ اثر برگزیده و ۱۱ اثر شایسته‌تقدیر در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همراه ۵ اثر برگزیده و ۱۱ اثر شایسته‌تقدیر در جشنواره ملی پایان‌نامه سال مورد تجلیل قرار گرفت و در انتها ۳ انتشارات به عنوان انتشارات برگزیده معرفی شدند.
در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، ۶۰۲  اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در این بین کتب علوم انسانی با ۳۰۴ عنوان، بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده بود.
در نوزدهمین دوره جشنواره ملی پایان‌نامه سال نیز در مجموع ۵۲۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این میان، ۲۷۰  اثر مختص گروه علوم انسانی اختصاص بود.
در این دو جشنواره آثار زیر از دانشگاه امام صادق(ع) برگزیده شدند:

ناشر برگزیده: انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام.
همچنین لازم به ذکر است از اعضا هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه ‌السلام دکتر مرتضی جوانعلی آذر در گروه داوری بخش ویژه و بین‌الملل جشنواره ملی پایان‌نامه؛ دکتر محمد نعمتی مدیر در گروه داوری شاخه علوم انسانی-اسلامی و‌ دکتر عادل پیغامی در گروه داوری  بخش ویژه جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی حضور داشتند.

اطلس فرهنگی

کتاب اطلس فرهنگی ؛ برای آنها که می خواهند کار فرهنگی کنند

کتاب اطلس فرهنگی از کتاب های مرجع حوزه فرهنگ است. اگر در حوزه امور فرهنگی فعال هستید، کارشناسان کتابخانه مجله فرهنگی وبلایت خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می کنند. در این کتاب از چیستی اطلس فرهنگی و ضرورت تدوین آن برای برنامه ریزی در فرهنگ صحبت شده.

فرستادن دیدگاه