خواب خوش را از که جوییم؟! درمان بی خوابی + پادکست

خواب خوش را از که جوییم؟! درمان بی خوابی + پادکست

تشک و بالش هم از دستش خسته شده اند بس که بالا و پایین می کُندِشان تا دم صبح. خوابش نمی برد.
برای بار چندم است:
گوشی ؛ روشن، نت ؛ روشن، تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ…
این اواخر هم که انواع  وطنی اش اضافه شده به فهرست چک کردن ها. کی خواب است و کی بیدار؟ چه کسی چه کاری کرده! از این سو و آن سوی جهان چه خبر؟
خوابش نمی برد.

تقصیر اپلیکیشن ها و پیام رسان های بیچاره نیست؛ همه، زیر سر این فکر و خیال و حساب و کتاب کردن های لعنتی ست. این آیا شدن ها و نشدن های مختصّ این روزها.
برای رها شدن از کرم چاله ی بی خوابی، هر کسی روشی دارد. یکی قرص های جورواجور می خورد، یکی چهار قل می خواند و آیت الکرسی، آن یکی دم نوش های مختلف را نوش جان می کند.

 

یکی هم تسلیم می شود که خب خوابم نمی برد که نمی برد ! چه کنم؟! پا به پای ستاره ها بیدار می ماند تا خود صبح

اما یکی هم …
یکی هم هست که تصمیم گرفته آن چند خطی را که درباره رایحه درمانی و تاثیراتش خوانده از امشب اجرایی کند.

چند قطره گلاب ناب کاشان ، افشانه می کند روی دستمالی سفید، می گذارد روی پیشانی و …
چراغ ها خاموش، تلفن همراه خاموش، پلک ها می گذارد روی هم …
لشکری از افکار و تصاویر، دوباره حمله می آورند در آن تاریکی شب اما این بار به عطر گلسرخ  فکر می کند و آرام نفس می کشد. تسلیم می شود به آرامشی که خالق هستی، پیچیده در وجود گلبرگ های نازک نارنجی .
یک خواب راحت و عمیق، هدیه محمدی های خوش بوست به آنهایی که بی خوابند. جماعت کثیری از تاثیرش راضی بوده اند. شما هم می توانید این تجربه خوش بو را امتحان کنید.

پی نوشت :  رایحه درمانی با گل های محمدی را در نت جستجو کنید
نتیجه، بیشتر از آن چند خطی است که بی خواب جانِ ما خوانده. مقاله های علمی متعددی از تاثیرات گلاب نه فقط بر سلامت روان که در کاهش علائم انواع و اقسام بیماری هایِ جان ،دستگیرتان می شود.
در درمان بی خوابی زور این گلسرخ به غول بی خوابی می رسد. و در آخر اینکه، اسانس گل محمدی اگر نبود؛ هیچ عطری در جهان ساخته نمی شد. پایه ی عطرهای جهان اند این گلبرگ های کم توقع صورتی

تاثیر گلاب دردرمان بی خوابی